ניהול חכם וחסכוני של ציי רכב בעזרת מערכת ציי רכב של אקילס

ניהול ציי רכב

ארגונים אשר מחזיקים צי רכבים מחויבים בניהול חכם וחסכוני אשר ימנע תקלות והוצאות מיותרות אותן ניתן לחסוך מבעוד מועד. תפעול ובקרה כיום, ימנעו בעתיד הוצאות וימנפו את בית העסק למקומות חיוביים בטח אם מדובר על חברות שינוע, המערכת הצבאית, תעשיית המזון ובכלל.

קצין הבטיחות בתעבורה המועסק בבית העסק, הוא זה שיבחר את המערכת הטובה ביותר וזו שתצליח לחסוך סכומי כסף רבים לארגון. כדי לאפשר לכם בחירה נכונה במערכת המתקדמת ביותר והחסכונית ביותר, בחרנו להציג לכם את אקילס, המערכת שתייעל עבורכם את העבודה ותחסוך לכם משמעותית בהוצאות.

מדוע לבחור במערכת ציי רכב של אקילס

המערכת היא שתאפשר לכם לקבל מידע מקיף אודות כלי הרכב (כולם ביחד וכל אחד לחוד) ועבור כל הנהגים (גם כאן כל אחד לחוד וכולם ביחד). המערכת מתאימה לכל סוגי צי הרכבים החל מצי רכבים הכוללים אוטובוסים / מוניות, דרך צי רכבים הכוללים קרוואנים ועד בכלל. המידע אותו תקבלו תקף למשך שלושה חודשים כך שאתם יכולים להנות משליטה ובקרה מלאה.

 כך תעזור לכם המערכת של אקילס לייעל את העבודה ולחסוך בהוצאות

כמנהל צי רכבים ובבואכם להתקין את המערכת המובילה והייחודית של החברה, תוכלו ליהנות ממספר משמעותי של יתרונות וביניהם: קבלת מיקום כלי הרכב למשך 24 שעות ביממה. לכל רכב יותקן איתוראן ניהול ציי רכב, כך שהמעקב יהיה מושלם. השידור של כלי הרכב יתנהל גם לפנים וגם לחוץ והכל ישודר בשידור ישיר. עוד תקבלו התרעות חירום לנייד שלכם וכך גם לגבי חבלה בכלי הרכב אז ההתראה תינתן באמצעות ויברציה.

ניהול ציי רכב

נקודות חשובות מהן אתם יכולים ליהנות, הם: תקבלו דיווח על רכב שנכנס ויוצא ממתחם ספציפי, תקבלו עדכונים אחר התנהגות הנהגים בדרכים ואף תוכלו לכרוז לנהג על ידי האפליקציה. בנוסף, תקבלו התרעה באם כלי הרכב שלכם ייגרר וישנה את מיקומו, תקבלו התרעה אם התרחש ניתוק של אספקת מתח ואף התרעה במידה ולא יוקש הקוד. למערכת סוללת גיבוי פנימי כך שאתם יכולים להיות רגועים. ניהול צי רכב הוא עבודה מאתגרת ולא פשוטה בעליל ועל כן נכון להיעזר בכלים מתקדמים לרבות מערכת לניהול ציי רכב מחזית הטכנולוגיה. מערכת ניהול צי הרכב מאפשרת לכם לנהל מספר רב של כלי רכב במקביל וזאת לצד התנהלות הנהגים שמשתמשים בהם. איתוראן ציי רכב מעניקה תמונת מצב בזמן אמת ושל מיקום כלי הרכב כך שניתן לנהל אותם באופן יעיל שחוסך משמעותית מתקציב החברה.

כמה עולה להתקין איתורן צי רכב

התשובה על השאלה אינה חד משמעית משום שהיא תלויה בקריטריונים רבים ומגוונים אך בחישוב פשוט של עלות אל מול תועלת, אתם תגלו שהחיסכון בהחלט משתלם ומצדיק את השימוש במערכת. לקבלת הצעת מחיר צרו קשר עם נציג החברה ונשמח לעמוד לרשותכם.