מהם השיטות לגניבות רכב? וכיצד פותרים אותן?

מכת מדינה שלא התווספה לעשר המכות היא גניבת מכוניות. לא מעט אזרחים במדינת ישראל מכירים את הרגע בו הם יורדים אל הרכב לאחר שנת לילה, בכוונה לנסוע אל העבדה ולתדהמתם הם נתקלים בחנייה פנויה והרכב לא בנמצא.

המחשבה הראשונה שעולה למרבית האנשים בראש היא אולי הם החנו את הרכב במקום אחר, אך לאחר כמה שניות של מחשבה נופל להם האסימון והם מבינים כי הרכב האהוב שלהם (או שלא) נגנב והם עתידים להיכנס אל נבכי הבירוקרטיה כדי להשיב לעצמם את האובדן וזה במקרה הטוב – מי שלא היה ברשותו ביטוח מקיף, ישלם על האובדן מכיסו, מה שגורם לסיפור להיות קשה יותר. בעידן הנוכחי על מנת להימנע מגניבות רכבים, נכון להתקין מערכות בטיחות לרכב אשר ימנעו את הגניבה ויאפשרו לכם להימנע מהאי נעימות הכרוכה בכך.

השיטות לגניבת רכב  

שיטות גניבת הרכבים בעת האחרונה הלכו והשתכללו. גנבי הרכב מצליחים, על אף הנעילות המתוחכמות (פתוח או יותר), להניע את הרכב ולגנוב אותו תוך דקות בודדות בלבד. לעיתים הם גונבים ומשכפלים מפתחות, פעמים אחרות הם משכפלים את קוד הרכב מה שמקל עליהם את הפריצה לרכב, הם גוררים רכבים ובכל מקרה, משתמשים הגנבים בטכנולוגיה מתקדמת ובמכשירים משוכללים בכדי להיכנס אל המערכת של הרכב ואל שקעי ה- OBD. מעל לחמישים אחוז מהגניבות מתקיימות באמצעות שיטות אלקטרוניות מתקדמות והשתלטות על תעבורת הנתונים המופקת על ידי מחשב הרכב.

איך המערכת של אקילס פותרת את שיטות הגניבה

מערכת מיגון לרכב של אליקס מאפשרת לכל בעלי הרכבים להתמודד עם שיטות הגניבה המתקדמות שקיימות כיום בישראל. חברת אליקס פיתחה מערכות מיגון ואיתור רכבים אשר מסייעת לבעלי הרכבים להתמודד עם הגניבות שחוזרות ונשנות. המערכת הרב תחומית מאפשרת לבצע ניטור ומעקב צמוד לרבות מצלמה אשר משדרת בזמן אמת. עוד מאפשרת המערכת צפייה של שלושת החודשים האחרונים. המערכת של אקילס מתלבשת על המערכת של הרכב ולעיתים היא אף מחליפה את המערכת של הרכב ומאפשרת מיגון מקסימאלי. היתרנון המשמעותי של המערכת היא היכולת לשלוט ברכב עליו מותקנת המערכת מרחוק.

מעקב אחרי רכב

באמצעות מכשיר מעקב לרכב ניתן לנטרל את כלי הרכב מכל מקום ואף למנוע את ההתנעה שלו ככל ונוהגים בו נהגים לא מורשים. גנבים לא יכולים כיום לעקוף את מערכת החברה ועל כן הרכבים מוגנים יותר וגנבים הרבה פחות. מערכת התראה לרכב תשלח לכם תוך 24 שעות התרעות הכוללות בין היתר: שינוי מיקום, גרירת הרכב, כניסה ויציאה מאזורים מתוחמים, התרעות אודות התנהגות הנהגים ביניהם עצירות חרום, מהירות נהיגה, ביצוע פניות חדות ועוד וכמובן התרעות אודות ניתוק אספקת מתח.

מחיר הוגן לבטיחות גבוהה

כל עוד אתם מבקשים להגן על רכבכם, התקינו מכשיר איתור לרכב ותשנו טוב בלילה. העלות עבור שמירת הרכב משתווה לשקט הנפשי לו תזכו.