איך למנוע גניבת אופנוע? הכירו את המערכת של אקילס

איך למנוע גניבת אופנוע?

אופנועים הם כלי רכב שקל עד מאוד לגנוב, אם לא באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אזי באמצעות העמסת הרכב וגרירתו. על פי הדיווחים של משטרת ישראל, בכל שעתיים נגנב רכב דו גלגלי אשר משאיר רוכב אחד מתוסכל ובחוסר אונים. עצם העובדה שרכב דו גלגלי קל לגניבה, הומצאה מערכת מתקדמת בשם אקילס, מערכת אשר ממזערת ולעיתים מונעת גניבות.

כיצד ניתן למנוע גניבות של אופנועים

על מנת למנוע גניבת אופנועים, יש צורך במערכת מתקדמת שתאפשר לגנבים להסתבך ולהתקשות בגניבה – חשוב לזכור כי ככל שהגנבים מתקשים בגניבה וככל שהיא לוקחת להם יותר זמן, כך הם יוותרו וימשיכו לכלי הרכב הבא על מנת שלא להסתכן ולהיתפס. כדי להגיע למצב בו הרכב שלכם (שרכשתם ממיטב כספכם), ימשיך לשרת אתכם נאמנה לעוד שנים רבות, או לכל הפחות עד מתי שאתם תבחרו להחליף אותו, יש למגן אותו במערכת מתקדמת לרבות אזעקה מומלצת לאופנוע.

הכירו את המערכת של אקילס

המערכת של אקילס עושה בדיוק את הדבר הבא – היא מונעת גניבה בין היתר על ידי אזעקה המותקנת ברכבים הדו גלגליים לרבות אזעקה לקטנוע אזעקה לאופנוע ובכלל.

מערכת איתור לאופנוע מאפשרת לכם ליהנות מהפונקציות הבאות:

  • אתם יכולים בכל רגע נתון לקבל תמונת מצב אודות מיקום האופנוע על גבי המפה – כך אתם יכולים לדעת פעם אחת האם האופנוע נמצא באותו מקום בו השארתם אותו ופעם שניה אם הוא נגנב לדעת היכן הוא הונח.
  • התרעות חרום שמגיעות הישר לנייד הסלולארי שלכם – חל שינוי במיקום האופנוע או כל דבר אחר, אתם תקבלו התרעה ישירה אל מכשיר הסלולאר שלכם, כך גם אם אתם לא נמצאים ליד האופנוע ולא שומעים את האזעקה, אתם יכולים לדעת כי ישנה תזוזה
  • התראה אודות חבלה בכלי הרכב – את ההתראה תקבלו באמצעו ויברציה כך שלא תפספסו את המכה אותה קיבל האופנוע.
  • איתוראן אופנועים יעדכן אתכם כאשר כלי הרכב יצא ו/או נכנס למתחם ספציפי כך שתוכלו לעקוב אחר התנועות שלו בכל זמן נתון.
  • את האופנוע שלכם במידת הצורך תוכלו לנטרל מרחוק, כך שאם אדם לא רצוי הניע את האופנוע, אתם יכולים לנטרל אותו ולמנוע את הגניבה שלו.
  • גררו את האופנוע / קטנוע ובכלל, תקבלו התרעה גם על זה. כל עוד מיקום כלי הרכב השתנה, אתם מקבלים על כך התראה כך גם לגבי ניתוק אספקת הכוח

איתוראן לאופנוע

האפליקציה שמשנה את כללי המשחק

למערכת של אקילס אפליקציה חכמה וידידותית למשתמש. אפליקציה שמאפשרת מעקב לאיתור וניהול כלי הרכב על גבי מפה ייעודית. באמצעות האפליקציה המתקדמת, משתמשי המערכת יוכלו לגשת בקלות ובמהירות לכל המרכיבים שמאפשרים הגנה מקסימאלית על כלי הרכב שלכם. מחפשים לשמור על האופנוע שלכם? צרו קשר עם נציגי החברה והם ישמחו להעניק לכם פרטים מלאים.